La imatge de marca, és a dir, la impressió que el consumidor atribueix a una marca determinada, és un element essencial que cal que les empreses treballin a consciència.
Sovint no hi donem la importància que es mereix, però tots sabem que la primera impressió que té el client de nosaltres és bàsica per generar interès i confiança, i per poder establir futures relacions.
En molts casos, aquesta primera impressió la donem amb una targeta de visita. És per això que hem fet un recull de targetes originals, i al final de l’article també aprofitem per presentar-vos el material promocional que hem creat pel llançament de Zum!
Dissenyar una targeta corporativa pot ser tan simple com utilitzar la matèria primera de l’empresa, com la d’aquesta fusteria o la d’un centre dermatològic.
També podem fixar-nos en l’activitat que oferim. Amb les targetes d’aquesta carnisseria i d’un centre de pilates, no calen paraules per explicar què fan!
No sabem a què es dedica aquesta empresa, però ens fascina la idea de fer participar al client! És una bona manera perquè es recordi de nosaltres.
Apostant per la part més natural sense perdre l’originalitat, ens ha agradat molt aquesta targeta que es pot aprofitar per fer créixer una planta.
Per les targetes i el material promocional de Zum, hem optat per utilitzar paper Kraft reciclat i ecològic. Creiem que defineix molt bé la nostra filosofia, apostant per la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient.
Que tingueu un bon dia 🙂